Sunday, May 15, 2011

Helgen!

Uma och jag.

Lughán med en,enligt mamma,farlig pinne!

Törstig efter all lek!

Toms mormor,jag och barnen,barnens kusin Jasmine,Tom med sin mamma och så Toms pappa på stolen.

Jag med mina hjärtan!

Vi har mycket att fira i år!Umas födelse,min 21årsdag i sommar och Toms pappas 50årsdag.Toms mamma gifter sig med sin franska man och Toms moster firar 25års jubileum med sin äkta hälft!Party-time!

Chokladkaka med pappa :) !

Lughán och Jasmine leker med bubblor!

Roligt! :)

Nästan hela familjen med på bild!
Jag,Uma,Lughán och Tom.



I Leeds.Utanför vårt gamla hus som Toms syster numera är bosatt i.Ruskigt konstigt att se någon annan bo i det hem där vi först tog hem får förstfödda son.Himla mysko.Men så är livet,i ständig rörelse och förändring.

Och den här helgen har varit så himla intensiv.Ba släkt,släkt,släkt.och imorgon kommer min faster hit,på genomresa.Chillar i London med väninna och tar en tågresa hit för att träffa mig och barnen.Svensk bris.Jag är så himla trött för tillfället.Ekar i hela kroppen.Om jag råkar somna till när barnen vilar,känner jag mig gråtmild av trötthet när jag vaknar.Som ett tjurigt barn ungefär.Och det har regnat idag,grått och så.Så fint att se Lulle leka med sin farmor och farmors man.....Inspirerande,känner inspiration.Vill skaffa mig en sådan där inspelnings mojjäng de har i polisfilmerna och spela in fractions of my life liksom.Barnagråt,barnaskratt..

Vill sätta ihop en utställning,fnular redan på ämnet.Måste bara lära mig photoshop massa först.


Idag störtade L med huvudet först in i dörrkanten.Blå,ond bula och jag dog lite.Vad det gör ont när barnen slår sig.Jag är en sådan hopplös mes ibland...Tröttis.Ska kanske se en film med T,"Let the right one in",ni vet.Jag är verkligen inte den som e kåt på skräckis,men man får la kaska upp sig lite.Be brave,woman.

Hejhejhej.

No comments:

Post a Comment