Sunday, May 22, 2011

Mjukt hjärta

Har kikat på dammiga mobil-videos från när L var liten plutt.Små snuttar,ögonblick av gudomlighet.Svårt att greppa hur liten han har varit,och fortfarande är.Jag älskar honom så innerligt.Och resan vi har gjort,tagit oss igenom.Hur tajta vi är.Hur han växer.Jag är så väldigt stolt över honom.Tänk att jag får vara mamma,vilken gåva!Ser fram emot att se uma-belle växa sig större och lära känna henne mer och mer.Känner mig som en rich bitch,att ha dessa två,rikast av alla.Kärleks-rik.Rik på kär-lek.Med många ups and downs men helt klart mest underbart.Och utvecklande,på det där planet som är för djupt för att kunna beskriva med ord.Det där planet inom en som är som att simma under vattnet och se en helt ny värld,med klara ögon.En vackrare värld!En värld där jag känner mer,överallt i kroppen.Känner mer lycka,rädsla,sorg och oändlig kärlek,än i någon annan värld.Där livsvinkeln och perspektivet vidgas och ödmjukheten tycks större.Man är modigare,starkare och mer sårbar på samma gång.Att vara mor.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment