Sunday, May 29, 2011

Ey!

Grymmaste,underbara ni! Jag vet att jag knappt bloggar någonting alls för tillfället,jag är så himla busy med barnen.Allt bra?Hoppas det!!Med oss är det ok,Tom är ledig imorgon så det tackar vi för,är helt slut och längtar sällskap.På onsdag kommer mami om askmolnet har flyttat på sig,har det gjort det?Pray to God,I say.Mors Dag idag.Grattis alla mamma-figurer därute!You rock!Har badat vaniljebad och ska sova nu,la familia sover sedan länge redan!Natti!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment:

  1. sv: Vi är fina, men ack så trötta ;P.. skrik skrik hela natten lång... antar att du känner igen dig ;) Åhh hon ligger fortfarande på bb. sist jag hörde från henne hade hon passerat 50 timmar med 7-8 timmars sömn och hade fått epidal då hon höll på att svimma i badkaret gång på gång:(. men vid 7 va hon iaf öppen 6 centimeter sen dess har jag inte hört något! så jag hoppas, HOPPAS att det är över nu! att dom här söta små barnen ska va så svåra att få ut :( har ätit en halvliter sorbé för jag varit så spänd haha :)

    ReplyDelete