Monday, May 2, 2011

Hon är galen!

Toktjejen vill alls inte sitta stilla längre.Placerade henne lutandes mot ett par kuddar imorse medan jag satte på mig kläder,hon börjar genast försöka att "sätta" sig upp.Lyckas korva ner sig i någon obekväm ställning och smilar stort.Gullfis.I övrigt är det pretty rubbish.Det har ju varit långhelg och Tom har varit hemma,vilket är mysigt i vanliga fall,men vi har inte gjort någonting alls eftersom att Uma är så svår för tillfället.Skriker vad man än gör.Hela bilresor skriker hon sönder,sover knappt någonting.Vägrar vagn och nu även bärsjal.Vill inte läggas ner någonsin,bara bli buren.Vore helt lugnt om hon vore mitt enda barn,men L behöver likväl sin uppmärksamhetskvot fylld.Mother in trouble.Och barnmorskorna har inte hört av sig på 6 veckor nu.Säkert upptagna med att leverera lyckade hemmaförlossningar istället för att attenda en snitt kvinne som mig.Jag har fortfarande så jävla ont också..Bah!!!! Ja ni märker ju.Klagodag.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment