Wednesday, May 18, 2011

Hej hej!

Ursäkta dålig närvaro men jag har agerat sjuksyster här hemma idag.Tom har inte varit så här sjuk på minst ett år.Och då vet vi ju hur ynkliga män blir när de är sjuka,hähähä.Och barnen har snorat.Känns som en mkt ovanlig syn att se L med gult snor.Han e så himmelens frisk alltid.Så han fick lära sig att snyta sig idag,men ville inte göra det med papper,bara utan ;-)...Sjuka barn = gnälliga barn = gnällig,sjuk pappa = trött mamma/flickvän.Ba gimme a break,liksom.Så jag knallade till affären för att köpa mjölk på eftermiddagen när jag fick nog,dumpade barnen hos sjuke mannen...a woman's gotta do what a woman's gotta do,so to speak.Håller tummarna för att de hinner friska på sig tills jag dippar.. LÄTT en av de största utmaningarna med att vara mamma i vardagliga situationer.Att vara satan i gatan sjuk medan man tar hand om högljudda barn.Var magsjuk en gång med L ,när jag var höggravid med Umis.Ba,en sked gröt och sen springa och spy.En till sked gröt,åsså lite diarré på det." Nej,nej,mamma mår jättebra,gubben,måste bara spy lite och krypa runt på alla fyra " *vill-krypa-in-i-hörnet-och-dö*...Nej,fy.Ingen hit.PussHej
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment