Saturday, February 26, 2011

WEEKEND

Stilla i fotöljen med mjuk,varm Uma.Hon har snorat och varit febrig hela natten.Har haft henne tätt,tätt intill min kropp,under armhålan.Lilla varelse.Tom och L har gått in till stan en sväng,promenerat längst med vattnet.Bankärendet och sådana tråkigheter.Jag drar en lättnandes suck över att det äntligen är helg.Har varit så himla krasslig den här veckan,killer ont i halsen,febrig,ont i kroppen,ont i ärr.Imorgon kommer mamma,min fina mamma.Idag ska jag försöka få gjort såna där nödvändiga saker.Sortera tvätt,torka ytor,dammsuga.Försöka låta bli att äta glass.Alltså,jag ÄLSKAR verkligen glass.Yummieeee.Målarsugen är jag.Undrar om det finns rum för målartid när man har barn.Kanske sen,men inte nu.Har ju en bröstsugande liten nyckelpiga på mitt bröst alltid,alltid.Lilla U.

No comments:

Post a Comment