Sunday, February 6, 2011

Sugar update



Shortbread.Vik hädan du älskade lilla onda,skottska kaka!!

Jag åt alla shortbreads vi hade i skåpet.Kanske cirka 6 stycken.Minst.
Plus en påse Haribo Starmix på kvällen.
Jajja.Karaktären is going strong I see.England gör mig tjock och sjuk!!!
Balanserade upp det hela med lite avokadosallad till lunch.

Lillgrisen Uma är förkyld,buhuu.Nu blir jag en sådan där jobbig hönsmamma och ska bara bära omkring,amma amma amma,vyssja,sjunga,mysa.Stanna uppe hela natten.På helspänn.
Jag vet vad hon har,för jag har det också.Snorig och rivig ond hals.Det hörs när hon flämtar,andas,snurvlar,jollrar.Lite hes.Hon har ont.

Är rädd att hon ska börja hosta upp slem och sätta i halsen.Bebisar är läskiga på så sätt.Snurvlar hit,slemmar dit,kvävs litegrann,slutar andas litegrann sådär.Eller få hög feber.

Stackars lilla älskade snutt. :-(

Läskigt.

No comments:

Post a Comment