Sunday, February 27, 2011

Modern är här!

Hurra,runt lunchtid struttade morsan in här på Greencliffe Drive.Så himla härligt att se henne.Hihi jag är så himla glad,hon och mormor hade shoppat kläder till Uma och Lughan,så jag har sniffat svenne kläder hela dagen hehe.Lovely kläder från Lindex,Kappahl,Polarn o Pyret.Älskar serien "newbie" från Lindex,helt underbara.Hade nog shoppat ihjäl mig om jag bodde i Sverige,thank God att England har så fula barnkläder ;-)....

Uma har sovit jättelite idag,vet inte riktigt varför...Hon verkar må bättre,mycket mindre slemmig i halsen och piggare,men oerhört lättväckt och pruttig i magen..

Lughan är så lycklig över att mamma är här,lyser som solen.

Imorgon jobbar Tom.Jag och mamma ska bara mysa inne med barnen,dricka kaffe,prata.Promenera till parken!...

Uma gråter,plikten kallar.Tit it is.

Puss!

No comments:

Post a Comment