Monday, February 7, 2011

Nu har ongen slutat skrike..

Jatack.Skönt.Vilken soppa till dag det har varit idag!Det hela började egentligen igår med att L blev helt vettskrämd när Tom borrade i väggen.Kastade sig mot dörren och ba:"pappaaaa,daddyyy".Idag körde grannen igång.Med motorsågen,häh.Hela dagen höll han på, grannen.Why why why måste man motorsåga upp ett helt träd i sin minimala tädgård med en monstermotorsåg på en måndag WTF!???

Funderade ett tag på att skrika arg genom fönstret,men kom sen på att han känner ju han som äger vårt hus,och det skulle ju inte vara så bra om han fick nys om att jag som hyrde var en hormonstinn,arg sugga med milky boobs som skrek arga ord genom fönstret.

Men Lughan blev verkligen så rädd.Usch,det finns inget mer hjärtskärande som när ens barn är rädd.När det lilla hjärtat galopperar i hundra knyck och tårarna strömmar.Mitt lilla hjärta...Fick trösta,vyssja,sjunga.Trösta min stora bebis ett slag.Satt där med Uma vid bröstet och snurvlande L runt halsen.Omringad av mjuka,varma bebislår.Började nästan gråta själv ett slag,av tacksamhet.Fan vad fina dem är!!!

Uma skrek hela natten och halva dagen idag.Men nu har hon slutat.Ligger på mitt bröst med stora,stora ögon och bara tittar.Jag har bara ätit Bombay Mix idag och druckit kallt,jäkligt starkt kaffe.Regn och rusk utanför fönstret,någon random gubbe ska snart komma och kolla gasledningarna.Man vill ju inte explodera precis.Usch,tror att jag gått och blivit hypokondriker sedan jag blev mamma.Häpp.

No comments:

Post a Comment