Wednesday, February 23, 2011

Hallå i kärleksmörkret!

Nu kletar hela himlen grå.Geggamojja väder.Jag piper omkring illegalt i bil med uma i bärsjalen mellan sjukhus och hem.Idag brände dem mig utan bedövning,bränner bort delar av ärret,dödar hud som ska falla av så att det förhoppningsvis läker.Min kropp vill inte hela sig.Oändliga timmar i väntrum och läkare som skakar på huvudet.skojjar att "oj vad du måste gilla oss,du som kommer hit så ofta".Sköterskorna älskar att sitta och lyssna på mina förlossningshistorier och medicinska bakgrund,så fascinerande och ovanligt anser de.Jag håller låda som vanligt.Tycker om att prata.Uma har kolik,Lughan bajsar alldeles för mycket,jag fick allergisk reaktion på antibiotikan och spydde hela natten.Prova spy med allvarlig infektion i opererad mage.HAHA.Förlossning är som en shit in the motherfucking space i jämförelse.Men jag är lycklig.Kär och galen.I'm a survivor.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment