Thursday, June 3, 2010

VÄRLDEN VILL MIG ILLA!!!

Eller.Mobilladdaren vill mig illa.Hade ju tänkt ladda upp en bildbomb här på bloggen.Efter allt strul som har varit så länge,tänkte jag att nu äntligen börjar bitarna falla på plats,time for some fun and photos!Men nix,nix.Av någon anledning har mobilladdaren bestämt sig för att inte funka.Ringde Tom i min desperation.Hans ord om att-"det går visst,bara du håller och trycker in den på rätt plats"- hjälpte INTE kan jag ju säga.Mr.Bäst-på-allt-som-har-med-teknik-att- göra!!

Ja,jag är hormonell.

Kotten sover en stund efter att ha slingrat sig i vagnen ett tag.Lite orolig över att my only weapon inte kommer att funka mycket länge till.Han har liksom lärt sig att dra upp benen och sparka av alla lager han är inlindad i..
För er som inte vet så är jag för tillfället okapabel till att lägga min son i sin egna säng.Det går bara inte.Skriker,sliter,klöser,gnager,krafsar,rispar,sparkar,står,vrider,kastar sig,ylar, tjuter.Forever.(Tro dte eller ej,men han är världens gullegris i vanliga fall)
Men Tom,han kan allt.Med sin stora manshand över kottens hjässa så sussar han lugnt.Yes,jag är avundsjuk!

Tom har lyckats fixa en tillfällig laptop till mig,tjohoo.Har installerat svenska tangenter på den,men det betyder också att jag inte kan använda normala symboler som parantes,smileys,frågetecken,utropstecken and so on.Så när jag har skrivit klart får jag installera till engelskt igen för att lägga till symbolerna efteråt.Lite pillrigt,but I like it!!!

Nu ska jag dricka kaffe och äta vingummin.Precis samma som jag åt till middag igår kväll!
Jag anar ett mönster här.Onyttighetsmönstret....And it's here to stay.

So long my dears!

No comments:

Post a Comment