Tuesday, June 22, 2010

Fridfullt.

Skön dag.Stannade uppe lite väl länge igår och kramade på Tom.Kände det verkligen i kroppen imorse,zombie hehe.Att gå och lägga sig efter 23.00 som småbarnsförälder är ett big no no!

Jag och L har suttit i trädgården,under träden hela morgonen och sjungit och lekt.Det är så mysigt att sjunga med honom,han älskar musik så mycket att det spritter i hela hans lilla kropp,världens underbaraste!
Mitt ica-kort fungerar inte,aaah blir galen.Det är det enda kort jag har pengar på för tillfället,och vi har ingen mat alls kvar.Lite bönor på burk och en mjölkslurk,men that's it.Vi klarar oss alltid,jag och Tom,men stackars L!!Försökte ringa till banken hela dagen igår,men de visste inte vad som var problemet.Suck.Hoppas det funkar idag så att inte min lilla bebbe får svälta!

Sol ute,underbara sol.Önskar att bebisar kunde vistas i sol så att vi kunde gå på promenad.Men jag måste arrangera hela vagnen med paraplyer och sjalar så att han inte får någon sol på sig,och då blir det inte någon vidare stor frihet för honom.Vill ju att han ska kunna luta sig ut och titta på sin omgivning.En liten promenad får vi nog till i alla fall :-)
Men solen är verkligen STARK!!
T.o.m jag som tror att jag är odödlig när det gäller solens strålar,bränner mig så fort jag sticker ut en nästipp.
Men jag ska inte klaga,det är i alla fall ljust och varmt och somrigt underbart.Håller tummarna på att vädret ska hålla i sig när mamma kommer på fredag!

No comments:

Post a Comment