Wednesday, June 2, 2010

MEIN GOOD VILKEN BAJSFEST!

Jag har nog bytt bajsblöja minst sex gånger i dag.Stackars lilla rödrumpa.Hur gör man i Sverige,har man våtservetter?Har ju knappt någon erfarenhet alls,vet bara hur det är här.Och här är våtservetterna BLÖTA .Så blöta att lilla rumpan blir fuktigt och röd.T.o.m parfymfria naturliga ger lillen utslag.Intresseklubben antecknar?Nähä,inte det.

Jag blev så himla sugen på en såndär riktigt krääämig latte.Bad Tom att göra en.Efter en stund hörde jag honom ropa från köket,"is it okay with creme fraiche in the coffee darling?"

-"Nooo!!" skrek jag och galopperade ut i köket för att rädda situationen.Vi hade bara mjölk hemma så jag ställde mig och viskade på spisen så att svetten flöt.Men vilken besvikelse.Inget skum,inte krämig alls.

Jag är så himla hungrig.För lat för att laga mat.Åt vingummin till middag,men jag kräver SUBSTANS.Stackars T pringer fram och tillbaka mellan mig och lilleplutt.Till mig levererar han philadelphia mackor och till lilleplutt tröstande kramar.Han drömmer mardrömmar tror vi.Usch vad det gör ont i en när Liten skriker och gråter.Lille plutt i en så stor värld.

Jag sitter framför tv:n omvirad i ett täcke utan fodral.Pixie Lott sjunger på 'Britains got Talent' och jag önskar att jag hade ben som hon i shorts.

Idag var det någon galning i ett pittoresk by som sköt ihjäl minst 12 personer och 25 personer skadade.

It's a psycho world we live in!

Puss och hej,från hungrig tjej!

1 comment:

  1. bästa är väl rinnande vatten... men vi har inte ens skaffat skötbord än å nu är det väl försent.
    brukar varva med att försöka tvätta i duschen eller hänga lillrumpan över handfatskanten. då brukar den må lite bättre.
    å så idomin!!

    ReplyDelete