Saturday, June 19, 2010

Äntligen hemma!

Åh vad skönt det är att få landa efter en STRESSIG dag.Herregud.Vi är på slutspurten nu under kursen,så vi håller på att sammanställa vår slutliga gruppdesign som vi ska redovisa.Det blir den första "professionella" redovisning i grupp jag någonsin hållit.Visst har jag hållit många föredrag i skolan,inklusive årsredovisningen,men inte på den HÄR nivån.Med riktiga vuxna kvalificerade människor haha.Vi har två timmar(!) på oss att lägga fram vår design över ett trädgårdsområde.Fulländat med kartläggning,sektor analys,klientintervju m.m.Hjälp!Känner mig lagom ringrostig..

Efter kursen blev jag upplockad av Tom och vi åkte en sväng till Ikea innan vi åkte hem till oss.Köpte på mig en laddning sill och kaviar så nu sitter vi här och mumsar,jag och Tom.L fick vi äntligen i säng efter antalet vrålningar.Lille skutt.Övertrött hungrig och såå sugen på mjölk,gulleplutt.Saknar honom så mycket att det värker när jag är ifrån honom lite för mycket.Längtade efter hans gosiga dubbelhaka,glada tjut,fina leende och mullsiga lår.Lille honungsplopp,tänk att du är min!!!

Nu ska jag ta mig en kopp svart te med mjölk och mysa med min underbart varma karl.Dricker vanligtvis grönt te,men så här på kvällskvisten när man känner sig lite småfrusen är det så mysigt med svart.

Puss och godkväll!

No comments:

Post a Comment