Monday, June 21, 2010

Måndag och sol!

Hej Fina!

Blev inget skriveri igår,helt knackered efter en intensiv dag i sol och design anda.Var hemma hos Amelia och mätte upp hennes trädgård och började planera designen.Det gick segt i början,men jag kände att vi nog fick till det i slut och lyckades fördela uppgifterna på ett bra sätt.Jag tog hand om den lite mer kreativa delen.Waldorfbarn som man är haha!Det ska bli roligt,men plugg plugg plugg fram tills den 10 Juli då det är dags för presentationen.Har aldrig tidigare pluggat på Riktigt med en bebis i min ägo,så det lär ju bli en utmaning!Skönt att mamma kommer på fredag så att hon kan bebis passa lite hehe!

Solen lyser och jag har äntligen fått L i säng.Skönt,för då får jag en stund för mig själv att sola lite och dricka te.Är så himla cigg sugen,men håller ut!Trying to be a good girl,som om det någonsin skulle hända!

Hörs snart!

No comments:

Post a Comment