Wednesday, June 2, 2010

BLEEDING WOMAN

God eftermiddag mina vänner!

Jag hade en så kallad inskrivning hos vår nya läkare imorse.Typ general health check.
Fram med NÅLEN.Nålar nålar nålar.Faen vilken hybris jag fick.Men jag klarade det!Och tre rör av mitt röda guld lyckades de pumpa ur..mmm

Allt var bra med lille skutt och även med oss stora skuttar.Skönt tyckte vi,och firade med en mint å choklad glass var på vägen hem.Sedan for Tom iväg till jobbet,och här sitter jag med en kopp mint te.

Lille prinskorven sover ÄNLIGEN efter en timmas hysteriskt vaggande i vagn.Envis som en get är han ibland.Eller så hade han helt enkelt bara fått en sockeröverdos från alla pannkakor vi hetsåt till lunch.Vi tar oss nog en promenad senare och besöker grannen och grannbarnet för en slurk kaffe och lite lek.

Hoppas Du har det fint!

No comments:

Post a Comment