Friday, June 18, 2010

Eftermiddag och iPhone prat

Åh,om precis en vecka kommer min lilla mamma till England för att semestra sig.Längtar!

Ja.Igår sken solen så fint.Imorse dansade jag alltså upp ur sängen endast iklädd bikini för att ta mig an världen.But no!Hösten har kommit!!Regnrusk och blåst med mullriga ulliga gråa moln.

Men det har faktiskt förbättrat sig nu.Skönt!Solen lyser,trots att vinden viner.Vi bor ju lite på en kulle så här blåser det verkligen när det blåser.

Jag och L har promenerat vår dagliga promenad och klappat får.På vägen hem mötte vi Tom i bilen,han slutade tidigt idag.Ser fram emot en mysig kväll,England spelar ju Algeria!Dock har vi knappt någon mat hemma så det blir ett skralt utbud framför tv.n.

Åh vad jag längtar till iPhone 4 kommer ut.Det är anledningen till att jag inte har skaffat en än.Känner att jag inte vill spendera på den gamla versionen när en nyare fräsching kommer snart!Nu kanske ni tänker att oj vad rik hon var då.Men det är jag inte!Däremot ska jag skaffa mig ett sådant där kontrakt där man bara behöver betala 200 kr.i månaden tills den är avbetald.Då får man dessutom en försäkring som gör att jag får en ny tel.om jag tappat den o.s.v.Nice!Äntligen kan även JAG hänga med i teknik utveckligen.
Anledningen till att jag vill skaffa just en iPhone är för att jag då kommer kunna blogga via den,var jag än är.Med bilder och allt.Denna blogg kommer få ett ansiktslyft som heter duga.Äntligen kan det bli en RIKTIG blogg.Det ser vi fram emot!

No comments:

Post a Comment