Friday, June 25, 2010

Lagar mat

Trollungen vaknade upp pigg som en lärka och hungrig som en varg.Hade lite potatis kvar sedan gårdagen så det får bli en potatis och purjolökssoppa till lille skutt.Enkelt och gott!Förhoppningsvis gott i alla fall.Jag har redan ätit lunch.Hittade ett par sillburkar i kylen,så det fick bli det plus potatis.Lite midsommarfirande även i England alltsp,i min ensamhet hehe.

Blir nog en promenad efter maten,då det är lite molnigare ute nu.När himlen är helt blå och solen steker är det svårt att ta med L ut,så det är första gången i mitt liv som jag välkomnar molnen hihi!

Tror att Tom slutar relativt tidigt idag.Han väntas komma hem runt fyra tiden.Skönt,för här hemma behövs det verkligen städas innan mamma kommer.Toaletter och så i alla fall.

Åh,jag behöver verkligen kaffe.Det har varit en ganska jobbig början på dagen.L vaknade nog på fel sida imorse.Men det ska vi väl försöka vända rätt på igen.Lille arga knubbsälen som skriker tills mammas öron trillar av.Tänk att jag faktiskt älskar dig ändå ;-),every moment.Knäppgök!!!

No comments:

Post a Comment