Friday, June 18, 2010

Permakultur helg nalkas!

Nuuu är det permakultur dags igen!!!Det var ett tag sedan,förra gången missade jag nämligen då jag inte kunde delta i campingen som skulle genomföras.Kände inte för att vara ifrån T och L.
Så nu är det nästan två månader sedan sist,herregud vad tiden går!

Känner mig lite rostig faktiskt,har nästan glömt vad permakultur handlar om XD hehe,men vi får allt göra ett försök i alla fall.Ska bli SÅ roligt att träffa alla kursdeltagare,det blir ju nästan som en extra familj i olika åldrar.Medan vi är i Leeds ska vi nog passa på och hejja på Toms syster och hennes dotter samt Toms kära far för en kaffe eller två.Det blir fint!

Känns lite konstigt att vara borta från L en helg igen.Förra helgen var jag ju i Sverige.Men jag övernattar trots allt inte,jag blir bara borta mellan 9 å 5 lördag,söndag.Men i alla fall.Liiite skuldkänslor får jag allt.Får lita på att han har det fint med sin lilla pappi!

Åh nu måste jag vara kreativ och fixa matlåda också!Utan mat!!...Hmm får nog bli en akut tripp till affären tidigt imorgon bitti.

No comments:

Post a Comment