Thursday, June 24, 2010

Torsdag

Tänkte göra en snuttefilt till L.Får se om han tar till sig den eller inte.Han har varken napp eller snuttefilt,och ibland är det så uppenbart att han verkligen vill ha någonting att snutta på.För tillfället använder han min mascara att suga på när han skriker.Då somnar han efter ett tag med ett fast grepp kring min guldiga million lashes.Lille lille pyre.Han sover nu,tänk han skrek inte alls.Barn är ever changing,och nu kan jag lägga honom i hans säng och han somnar alldeles själv.Jag släcker lampan,går ut ur rumet.Väntar tills jag hör tunga andetag,går in igen och lägger honom till rätta ännu en gång.Han gillar nämligen att somna i alla möjliga konstiga ställningar.

Nu har jag hängt tvätt och tänkte läsa lite i en bok jag fått av Toms mamma.

Det är så fridfullt ute.Jag älskar att vara här.I tystnaden.

Att göra!

Läsa boken
Skriva dagbok
Laga lunch till mig och L
Diska och göra rent köket
Sortera plus vika kläder
Sy snuttefilt
Ringa mamma

No comments:

Post a Comment