Thursday, June 3, 2010

DAGEN SOM GÅTT..



Har varit himla fin.

Riktigt seg start på dagen.Så där så att man blir helt desperat efter en kick och ett uppvaknande att man länsar både skåp och tusen gamla jackfickor efter Sockret.

.Solen sken,tog ut Bebis i trädgården men han skrek mest åt gräset och sedan kom det getingar som cirkulerade runt oss.Mycket hotfullt.Så vi gick in igen.

Kände mig bitter över att vädret kunde vara FÖR varmt när man har bebis.

Kaskade upp mig och gav mig ut igen efter lunch.Hittade en granne,ett stort parasoll,en kopp kaffe och en lekkamrat till L.Som grädde på moset behöll L solhatten på för första gången sedan begynnelsen.I believe in miracles.

Kokade ihop grönsaker i ugn med god matig sallad till,till middag.
Hallon smoothie till efterätt.Känner mig fullbordad..

..Sen var det disken ja.Fan.Mörka skugga på min annars blåa himmel,vik hädan.
Vi gör så här tror jag.Låt oss blunda och låtsas förvånade när vi vaknar i morgon.

"Nämen älskling,jag trodde att DU hade diskat!"

Godnatt Fina!

No comments:

Post a Comment