Saturday, July 31, 2010

Födelsedag,dagen efter.Och nu dagen efter den.

Hej fina!

Liten blogg paus,men sådant behövs också ibland.Kan bli trött på att höra mig själv orda,men sen kan man i alla fall inte hålla sig längre.Det finns ju så oerhört mycket fint att klaga på och ha åsikter om ha ha.Födelsedagen blev fin.Åkte in till ett soligt,stimmigt York och tokshoppade rea.Kom ut med 6 fina plagg var av fyra var himmelska klänningar,ALLA plagg för under 40 pund,ca 470 kr.På New Look.Herregud,det märks att jag inte har shoppat på länge,tycker precis att allt allt allt är superfint!Ville köpa ALLT.Och förstås så var icke rea tingen de finaste,men jag lyckades hålla mig borta från den zonen.Duktiga jag.Fick ändå redigt dåligt samvete över att JAG av alla människor fick shoppa lite.Konstigt det där.Får vi jobba på,eller hur?Vi mammor förtjänar ju lite fint vi med he he.

Sedan fick L nog,vi åkte hem efter en snabb kaffe på Starbucks och vilade.Sedan kom grannflickan som är tio år fyllda och höll överraskningsfest för mig.Jag menar får man vara finare än så?Det går nog inte.Vi dansade till Lady Gaga,sedan blev det Wii fit "Just Dance" som går ut på att man ska dansa som gubben på skärmen gör till diverse pop låtar.Helt brilliant!Jag vill ha!!!Då kan jag och L skaka rumpa dagarna långa,och bli fit på köpet.Det köper vi.När jag får pengar igen.Lyckades för övrigt inte hålla mig utan tv längre och det blev till att köpa tv license i alla fall.Bad,jag vet.Men EM kan man ju inte missa.

På födelsedags kvällen blev det födelsedags-film och födelsedags take-away i form av indiskt.Godare har jag inte smakat på länge.Sedan sömn i Toms armar,bästa killen!Bästa dagen!

Gårdagen var lugn.Var hemma hela dagen och lekte med L som fortfarande inte har bättrat på sitt humör.Älskade prins.Var tvungen att gråta lite för ibland blir jag bara så rädd att jag gör någonting fel.Vill så gärna att han ska vara glad,men han vill bara slå och skrika.Det är klart att han är glad därimellan vilket jag är tacksam för.Men mest så skriker han.Frustrerad.

Idag blir det klassiskt lördags-familje-göra.Typ supermarket,trädgårdsarbete EM-tittande o.s.v.Himla fint.

Hoppas allt är bra med er!!

No comments:

Post a Comment