Thursday, July 1, 2010

Pengatjöt

Vi har sällan pengar.Vilket leder till väldigt många små tankningar av bensin.Eller diesel i vårt fall DIESEL.Mamma är som bekant här.Hon är generös,min mor.Hon hojtade till Tom igår att Fyll du på tanken min kära son in law!!!Oh det gjorde Tom.Fyllde tanken alltså.MED BENSIN!.

Både jag och mamma trodde att Tom hade fått en smärre hjärtattack när han hysteriskt började dunka huvudet hårt hårt mot ratten.

7 timmar senare var vi hemma i Skewsby igen.Utan bil.

Vi har en sådär fin bil förstår ni.Gamla bilar går det lätt att tanka ur och göra rent.Men iochmed att vi har en ganka så ny bil,så är det minst sagt ganska mycket svett,relativt många tårar.Och ytetrst lite skratt.Hehe.Dyrt.Jävligt dyrt.Och vi har inga pengar.Bröööl.

Vad ska man då göra?Jo,Noras shoppinginstinkt väcks till liv.Helt ologiskt blir jag assugen på att shoppa.Vi som redan ligger så back att vi nog aldrig kommer ikapp igen om vi inte vinner på lotteri.Finfan.Fifan alltså.
Ja tro inte att jag SKA shoppa.har ju om sagt inga pengar.Men det är ju så pissigt att man ska bli så suugen!Bara för det.

Säger som Josie i årets brittiska Big Brother."When I am sad or low I just think about that woman which face was torn to pieces by chimpanzees"

Ja,tack gode gud för det.Jag har ju ansiktet i behåll ;-)

Pusspuss!!

No comments:

Post a Comment