Monday, July 19, 2010

Familjen har åkt!

Nu har mina älskade familjemedlemmar styrt kosan hem till Sverige igen!Har faktiskt gråtit ganska mycket nu på morgonen.Det brukar jag inte göra,men det gjorde verkligen ont att se dem krama Lughan hejdå imorse.Önskar att vi inte bodde i olika länder.Det blir så väldigt tomt och ensamt ibland.Var tvungen att ringa till Tom och beklaga mig,stackarn!Han jobbar idagmskönt med lite cash.Det behövs om man säger så.No food,no food!

Jag har ätit upp de allra sista resterna av tårtan,fy så gott det var!Mmmm tårta är nog min favoritsötsak!Speciellt sommartårta med mycket grädde och bär!
Ja,Lughan fyllde ju år i lördags!Dagen var perfekt!Mitt vackra vackra lilla troll,så lycklig!Han fick jättemånga leksaker,jag blev riktigt avundsjuk hehe!Jag älskar alla presenter som barn får!!!
Men vem har sagt att man inte kan få leksaker i present bara för att man fyller tjugo om ett par veckor?

Hoppas allt är bra med er!

No comments:

Post a Comment