Sunday, July 25, 2010

Blurp!

Sååå mätt!Har ätit pizza som vi köpte med oss från en italiensk restaurang i närliggande by.Gott gott!Så längesedan jag åt pizza,blev glatt överraskad av hur GOTT det verkligen är när den är gjord som den ska.
Beställde en Hawaii med extra mycket ananas,Tom köpte vegetariskt som vanligt!

Har haft en jättefin eftermiddag,kväll.
Hann med två vänfamiljer med barn som vi besökte,b.l.a Tom två gudomliga gudbarn med föräldrar!
Många koppar te och kaffe druckna,en helt perfekt mysig söndag!
Och nu kom regnet också.Det har legat i luften hela dagen.

L är fortfarande uppe och leker,definitivt dags för sängen för hans del,men han somnade på väg hem i bilen så nu är han PIGG!!
Blir nog lite skrikfest när bedtime nalkas.

Enda negativa med att ha varit borta mycket under helgen är självklart the housework.My God.
Jag som trodde att jag hade ett relativt välstädat hem i fredags?

Jag SKA ta tag i det.Men jag MÅSTE bara vila magen först ;-)
Mätt mätt mätt!

Hoppas er helg har varit jättefin!
Dags att ta tag i en ny vecka!
Tur att jag har i alla fall någonting att se fram emot,då det är min födelsedag på Torsdag.Festligt värre.

Många Kramar!


No comments:

Post a Comment