Saturday, July 24, 2010

Dagen avklarad!

Lördagskaffe på g!
"Kaffe"

Största andelen,sockersörja,is,smakarom och grädde.Just how I like it!!!

Lullebullen var förstås med på en hörna!


Vi kom slutligen iväg till York för att handla mat,efter att killarna hade kvicknat till.Jag undrar om L genomgår någon slags utvecklingsfas för tillfället.Han både äter mycket,gnäller mycket och är jättetrött.

Medan pojkarna gick i förväg passade jag på att köpa mig mitt lördagskaffe.Gott gott!

Maten jag lagade blev riktigt lyckad!Bilder kommer senare,har fortfarande ingen "riktig" laptop så bilderna som tas med fina kameran uteblir alldeles för ofta från bloggen.Är verkligen ledsen för det,hoppas jag kommer på någon smart lösning inom kort.Om jag hade pengar skulle jag köpa mig en mindre,kompakt liten pluttis kamera med hög kapacitet som jag kunde använda enbart för bloggen.

Hmm det var en ganska bra ide inför min födelsedag på Torsdag!I övrigt önskar jag mig prenumeration på tidningen "Mama".Ja,prioriteringarna ändras efter barn ;)

No comments:

Post a Comment