Thursday, July 22, 2010

:)

Jippie!Har väntat på att få två böcker levererade hela dagen och nu äntligen kom de!perfekt tajming...Hade precis börjat ge upp hoppet eftersom att alla leverans gubbar aldrig hittar vårt hus,vi bor ju trots allt ute på vishan.^^
L har precis somnat för en andra gång idag,tröttis!Han har varit lilla farbror gnäll hela dagen och vi har mest varit inne.Jag har kokat soppa inför kvällen,skönt att ha det gjort,samt bakat banan bröd!Blir alltid sugen på att baka,men har aldrig alla ingridienser hemma,men tänka sig,denna gången fick jag till det!Och gott blev det faktiskt,kanske får fälja med i Toms matlåda imorgon,inte så bra om jag äter upp allt..^^

Nu ska jag ta mig en kopp te och bläddra lite i böckerna,får se när parveln vaknar!

Kram!

No comments:

Post a Comment