Wednesday, July 28, 2010

Onsdag!

Middle of the week.Ser fram emot imorgon,då fyller jag år.Hela 20 år gammal blir jag.Då ska Tom stanna hemma från jobbet och bara vara med mig och L.Kanske tar vi en tur till stan,jag tänkte köpa födelsedags skor till mig själv.Det händer aldrig,att jag shoppar alltså.Jag ska besöka second hand utbudet i York också.Och luncha,om vi hittar ett fint litet ställe att fika med bebis på.

Tom slutade jobba vid nio tiden igår.Snacka om att jag var trött.L var på ett himla humör hela dagen igår,skrek och gapade.Det gör ont i hjärtat.Undrar om det är någonting som jag gör fel.Jag vet att man inte borde känna så som förälder,man gör ju så gott man kan.Men man kan ju inte låta bli att undra ibland.

Hur har ni det i Sverige förresten?Lyser solen eller är det grått och regnigt?

Här är det väldigt ombytligt.Regnar,soligt om vartannat.Idag har det dock varit enbart regn.

L sover en sen förmiddags nap,jag borde börja med att laga lunch.Det blir nog någonting snabbt,omelett med spenat kanske!

Hoppas allt är bra med er!

No comments:

Post a Comment