Saturday, July 24, 2010

Oh yes,pass prat!

När jag var i Sverige senaste gången,April närmare bestämt,så gjorde jag mig ett pass.Då ställdes frågan om jag ville hämta ut det i Sverige eller om de skulle skicka det till Svenska Ambassaden i London.Jag,min dumma get,svarade då "Äsch,jag hämtar väl ut det när jag kommer nästa gång,så Sverige dårå."

MEN,det blir ju alldeles för krångligt och DYRT med flygbiljetter och annat.Så min kära mor ringde till Polisen i förrgår och tänka sig,de kunde göra ett undantag med mig och skicka passet till London,thank God!Och ett besök till London säger man ju icke nej till...

Tänkte även ta upp med de små maktinnehavarna angående Lughans medborgarskap.Läste på deras hemsida att om mamman är svensk så blir barnet också svenskt om man föder i utlandet.Que?Lughan är brittisk och heter Pattinson i efternamn.Hello hello undrar jag.Har ni missat att jag har fött?

I alla fall så skulle jag gärna vilja ansöka om delat medborgarskap till min son.It is my son after all.Och e så jedra trött på att folk på flygplatsen ber mig rapa upp namn,mellannamn,sjukhus han föddes på,datum han föddes osv.Så att jag inte har kidnappat en brittisk liten unge med annat efternamn så att säga."Its my son,you motherfuckers"Vill jag skrika och ta upp k pisten aka.mjölkflaskan å bara spruta ner dem,a mothers weapon liksom.Men sådana saker får man ju inte hota om.

No comments:

Post a Comment