Monday, July 26, 2010

Måndag!And it was a hard night..

Oh my.Lughaaan!!!

Ungefär så kände jag hela natten.Det var då ett jädra ylande.Favoriten just nu är något av följande alternativ:

1,Sparka av sig täcket och skrika.
2,Dra upp täcket över huvudet och skrika.

Jag vill mest sova.Tom med.

Men!En ny dag i alla fall.Och en fin sådan ser det ut som.Något molnigt men mest sol,perfekt för promenad senare.Sitter i soffan med ett anteckningsblock och försöker organisera mig.Jag har nu bott själv med barn och man i lite över ett år,och fortfarande har jag inte lyckats få till hushållet.Nu har det kommit till den punkten att jag fullkomligt har förlorat kontrollen över allt som är mitt.Foton och pryttlar ligger huller och buller.Igår hittade jag min mascara i Tom kontorslåda.Bara MÅSTE ta tag i hemmet och bli mer organiserad.Psykologiskt.Annars tror jag att jag kommer hamna i någon slags soffa depression.To much to do anything at all.

Jag har en fråga som ni gärna får dela med er av!Stryker ni era kläder?

Känner mig lite som en nybörjare,men inser att ALLA verkar stryka sin familjs kläder

Jag har aldrig varit en strukturerad person.Har aldrig tyckt att man kan se riktigt någon skillnad på skrynkliga plagg och icke skrynkliga!men inser nu att maybe I should.

Cred till alla ni där ute,kvinnor som män,som pallar med att hålla huset i fint skick och ta hand om barn och få egentid och hinna vara snygga och hinna ha lagad mat på bordet!

Well done you.Det är verkligen inte så lätt som det ser ut.Funderar starkt på att försöka anlägga ett schema,för detta med ordning å reda faller sig då verkligen inte naturligt.

Puss!

No comments:

Post a Comment