Monday, July 12, 2010

Done

Är slut efter en helg av kursande.Sista helgen i permakultur.Höll föredrag och brottades med en 70 årig gubbstrutt vid namn John som påstod att mitt hustak jag ritade såg ut som en kolmina och det passar ju sig inte vid en presentation.Jag som trodde flickor kunde rita sa han och jag kokade över.Undrade hur en man i orange mustach och litet huvud kunde ha mage att uttrycka sådana dumheter.Jag tyckte mitt svarta hustak var fint

Presentationen gick bra.Pjuuh.Stod där med min waldorf plansch med mullbär på och log stort.Smile as you mean it.Men lite ledsen var jag när jag lämnade lokalen.Denna kurs har förändrat mitt liv och det kommer att bli tomt tomt tomt.Är not made för att bara sitta hemma.Vill tycka,tänka känna.Ventilera.

Idag regnar det och Siri och jag sitter inne m. Lughan.Mamma har åkt till Liverpool för att hämta upp Atrid.De blir borta över natten och kommer hem någon gång imorgonkväll.Det blir fint att se henne.Denna veckan kommer bli lite stress.Håller på å planera hur jag ska få ihop alla bits and bobs inför korvens födelsedag på lördag.Jag vill mest bara ha prinsesstårta.

No comments:

Post a Comment