Saturday, July 24, 2010

Eftermiddags nap!

Killarna sover eftermiddags vila!Ja stora karln också,minsann,Han dåndimpade efter gräsklippningen,stackarn.Själv har jag suttit och tagit igen Big Brother avsnitten på datorn samt programmet Super size vs. Super skinny.Najs.Ja vi har ju ingen tv alltså,för tillfället.

Sitter och planerar shoppinglista.Vi är i desperat behov av mat,så det får nog bli några basic stuff inhandlade.samt några obasica stuff om du förstår.Typ cola zero å skvallerblaska!
Är sugen på räkor!Tänkte försöka mig på att göra en räk,vitlök,grädde,pasta rätt ikväll,mmm det låter gott,men vi får se om jag är skillad nog att få till det!

Det är VARMT ute idag,så jag funderar på att gå ut på gräset och sätta mig och måla lite.Det är inte så ofta jag får tid med det nu när knodden finns.

No comments:

Post a Comment