Sunday, August 1, 2010

Hej Augusti!

Hej mina kära!

Söndag idag!Tom gav mig sovmorgon imorse,så himla snällt.Var verkligen välbehövt,min kropp värker av trötthet för tillfället.Det är väldigt viktigt att ge varandra sovmorgnar ibland,så att man orkar med.Vid nio snåret steg jag upp för en varm dusch,sedan har jag mest lekt med L som sover nu,och tittat på EM.Älskade EM!Ingenting får mig mer motiverad att träna än dessa vackra atleter.Varför vet jag inte,men tycker SÅ mycket om att titta.Jag har nog en liten vältränad tävlingsmänniska inom mig som längtar efter att få komma ut haha!

Tom jobbar i trädgården lite..Det är ganska kvavt ute.Kanske blir det åska senare,mysigt!

Vi har inte så många planer för dagen.Stora mat shoppingen gjorde vi igår,så om vi gör någonting blir det nog en tur med bilen för att hälsa på vänner!Det brukar vi göra på sändagar..

NU ska jag ta och laga lite mat.Köpte vegetariska köttbullar igår,så det blir nog köttbullar i tomatsås med spagetti.Det ska väl gå hem hos lillgrabben tycker jag!

Hoppas allt är BRA med er.

No comments:

Post a Comment