Friday, August 27, 2010

Hej sol!

Solen lyser verkligen idag.Så blev det sommar igen,för en dag liksom.Envisas om att det är höst nu,medan Tom påstår att det fortfarande är sommar.Delade meningar angående årstiden alltså.Känner mig inte alltför ledsen för att sommaren håller på att ta slut.Hösten passar mig och min person.Mys i stickat,te,kaffe och vemod!Yes!

Jag har lyckats få L att somna.Lille vackra gullefjunet som har vägrat att sova i veckor.När jag är ensam med honom om dagarna sover han därför helt enkelt inte.Igårkväll somnade han medan han åt pannkaka vid köksbordet.Han som vanligtvis verkligen INTE somnar var som helst.Jag och T kunde inte sluta skratta!

Tom jobbar i närheten idag,skönt!Jag har gjort i ordning en braklunch till honom eftersom att han komemr hem och äter på sådana här dagar!Nice tycker både jag och skrutt,saknar ju my man.

Ser fram emot helgen!Bank holiday weekend,eller långhelg som man nog säger i Sverige.Betyder att även måndagen är ledig,hurra!Family time är lika med good times...

Hoppas allt är bra hemma i svedala!

No comments:

Post a Comment