Wednesday, September 1, 2010

Mat,åh mat!

Igår smakade luften höst,idag sommar.Sommarpojken min vandrade på knubbiga ben genom byn.Han njuter verkligen av friheten att gå.Lille pilt.Envis som en liten get är han!

Åh vad jag har lagat mycket på sista tiden.Härliga saker som sushi,fransk löksoppa och amerikanska pannkakor,fast den nyttiga versionen.Ska minsann dela med mig av receptet,båda gossarna loved it all.Pannkakorna alltså.Sushin vågade jag inte ge till L,vinäger och sådana där starka grejjor vet man ju aldrig hur barnet ska reagera av.

Men sushin alltså-Vilken triumf!Why,oh why har jag aldrig kirrat det tidigare.Enkelt,rogivande och så rysligt gott att nackhåret stod!

Gravidsushi förstår.Versionen utan fisk då jag med mina nevrotiska fingar inte hade modet att take the risk så att säga.

No comments:

Post a Comment