Friday, August 6, 2010

Oh,if it was my brightest hour.

Sitter med en kopp te i handen och funderar över dagens planer.L sover sitt förmiddagspass,så nu gäller det för mig att få gjort det jag helst inte gör när han är vaken.Vi har helt ändrat hans rutiner nu,förut sov han två pass om dagen,men nu har vi tagit bort eftermiddagspasset så att han somnar tidigare på kvällen istället.Och vilken skillnad på pojke!Han är inte alls lika trött och grinig om dagarna längre.Det är en kamp dock att försöka hålla honom vaken på eftermiddagen.Biltur eller barnvagnspromenad är ett big no no,han skulle somna direkt.

Igår kväll kom äntligen Tom hem runt tolv,stackaren.Lååång dag för både honom och mig.Älsklingen hade dock köpt med sig sushi och lite annat smått och gott från min favorit restaurang i Leeds,Little Tokyo.Mmmm så gott.I love food!!!

Planer för dagen var det.Hmmm.Det är lätt att dagarna bara går när man är hemma med barn,trots att man egentligen inte gör så mycket.Har funnit att jag lätt mister motivation och bara sitter.Viktigt att skapa sig små projekt och mål som man ror i land med,det kan bara vara något litet,bara det är något.

Varde ljus.

No comments:

Post a Comment