Tuesday, August 3, 2010

Middag!

Tom kom hem redan vid fem tiden idag,då han jobbade i en närliggande by.Vad härligt det är att ha hem sin man så tidigt!Jag lagade lite snabbmat till middag,pasta med spenatsås,som mina vegetariska killar käkar i köket i skrivandets stund.

Själv blev jag visst lite mätt eftersom att jag "råkade"äta tre kanelbullar till kaffet precis innan matlagningens start.Har dock ett bacon paket i kylen som jag tänker steka upp senare tillsammans med resterna av pastan och såsen.Både Tom och Lughan är vegeterianer,L har aldrig smakat kött,men jag äter lite kött ibland,om jag blir serverad.Det är verkligen ytterst sällan jag köper hem kött,men det var bara något som styrde mig mot bacon disken denna gång haha.Järnbrist kanske...Känner mig lite som en kannibal där jag sitter och äter medan mina hälsokillar tittar på hihi..Finingar.

Har haft en jättefin dag,mycket promenad trots dramatiskt mörka moln på himlen.

Hoppas allt är bra med er mina vänner!

No comments:

Post a Comment