Tuesday, August 3, 2010

Ny Design och God morgon!

Godmorgon!

Älskade Tom satte sig ner igår och pillade med min design!Jag är mycket nöjd med resultatet.Sjävklart är allt fortfarande bara på uppbyggnad,men färgerna är rätt,och headern tycker jag mycket om.Bilden är tagen när vi åkte på utflykt till Whitby och badade vid en närliggande strand.Underbart!

Här har vi varit igång sedan klockan 6.L var super hungrig och slök sin ekologiska gröt med god aptit.Frukosten är nog den måltid som han äter allra mest av,vilket är toppen.Oftast gör jag gröt,som jag kokar upp tillsammans med mjölk och vatten!I gröten blandar jag även banan,russin och färska bär!han får godare frukost än jag haha ;-)

Jag har gjort mitt morgonkaffe och sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag.Tom jobbar och det är riktigt mulet ute.Nu faller även regnet ner från tunga skyar,så det blir nog en lugn förmiddag inomhus med mycket mys och lek.L är på så otroligt mycket bättre humör vilket år mig att känna hopp.Det är nog bara faser de går igenom när de är arga och frustrerade.Med ett kärleksfullt bemötande blir det nog inte annat än bra i slutändan i alla fall,får vi hoppas.Idag har jag redan fått jättemånga mysiga långa kramar,det får mamma hjärtat helt!

No comments:

Post a Comment