Tuesday, August 3, 2010

Red Lippy Today

'Vem har du att vara fin för när du bara umgås med kor och bebis dagarna i ända'

Jag sminkar mig för att jag tycker att det är bland det roligaste som finns.Jag har många gånger försökt sluta att sminka mig.Det är aldrig bra att vara beroende av någonting.Men jag har så småningom insett att jag verkligen tycker att det ÄR kul.Det är jag.Jag kan inte hjälpa att känna fjärilar i magen av lycka när jag stryker nya ögonsskugge förpackningar i Body Shops butik.
Jag älskar färg!!!
För tillfället håller jag dock på att försöka hitta ett BRA ekologiskt sminkmärke att köpa i England.Foundation är det enda som är livsnödvändigt att det täcker för mig,så det är viktigt att jag hittar någon av bra kvalite.Vill ju inte föda min hy skit om man säger så.Har provat Dr.Hautschkas produkter förut.Älskar allt,om än lite dyrt,förutom deras foundation som inte täcker som den ska.Skattjakten fortsätter,man SKA kunna sminka sig med the right stuff.



New Look rean fick man med sig ett valfritt par solglasögon med sig i påsen hem.Finemang tänkte jag.Är lite trött på de stora,så jag tog mig ett par blommiga som var de minsta de hade i affären.Men små var de verkligen inte i alla fall haha.Men sköööna,och det är det viktigaste.Har alltid lite problem att hitta rätt passform då mina ögonfransar ideligen slår mot glaset/plasten.

P.s bad photos,I know.Tagna med mobilkameran.Jakten på den perfekt smidiga lilla kameran fortsätter ;-)

No comments:

Post a Comment