Monday, August 2, 2010

Morgonpigga hjärta!

Godmorgon!

Här har vi varit vakna sedan klockan tjugo i 7.Bubblande ljud har hörts från barnkammaren sedan kl.5 men han vaknade inte till på riktigt förren vid sju tiden!Lille skrutt,han var på bättre humör imorse vilket gjorde mig på GOTT humör.Är mitt hjärta glad,blir jag också glad.

Tom jobbar inte idag,då det är regn rusk utanför vårt fönster.Han fick lite välbehövd sovmorgon istället.Kunde inte hålla mig ifrån att krypa ner hos honom tillsammans med L en kortis innan vi gick upp på riktigt.Ingenting är mysigare än en pyjamasklädd sömndrucken gorgeous man i sängen på morgonen.Stark andraplats kommer dock mysiga små varma bebislår och nacke ;-)

Jag och L har lekt på golvet hela morgonen med b.l.a klossar.Han älskar när jag leker med honom.Tillsammans bygger vi alla möjliga kreationer,lilla mysgubbe!

Idag blir det nog att ta tag i städning och tvätt som uteblivit under helgen.

Hoppas ni har sovit GOTT!

No comments:

Post a Comment