Sunday, May 6, 2012

When you come out of the storm, you won't be the same person who walked in. That's what this storm's all about. ~Haruki Murakami

T drack visst lite för mycket i fredagskväll,men han hade svårt för att erkänna det på lördagmorgonen.Tillslut sprang han iallafall upp ur sängen,arg som en tjur när jag tjatade,stormade ner för trappan och ylade om att "Ja,men bara för att du fixar alkohol så jävla mycket bättre än vad jag gör!!!!"...Jahapp.Vilken alkohol undrar jag?Hehe.Drcker nästan aldrig numera...Längtar tills mamma kommer den tjugotredje,då ska hon få köpa vin till mig.Det är den enda gången jag sippar lite,annars känns det ovärt att spendera pengar på :)

Runt ettiden igår dumpade jag iallafall barnen på bakis-T och sa "See you later" och försvann iväg.Hade bestämt möte med Chris,"min" tatuerare och vi pratade mycket.Han har precis fått ett tredje barn,en liten flicka,som fått namnet Blossom,en lyckad hemmaförlossning och det blev jag varm och glad av att höra.

Är lite öm idag.

Idag lyser solen,vilket är en välkommen kontrast till senaste tidens hagel och råa vindar,vi har varit i parken hela familjen,och just nu sover Uma och T,jag och Lughán är uppe.Ska snart börja steka pannkakor.Och baka!En rabarberkaka ska jag baka.Fick hem ett knippe ekologiska sådana med grönsaksboxen i fredags,mmm!Gott!

Har så himla många påbörjade drafts på min blogg,särskilt den senaste tiden.Påbörjar blogginlägg om saker som inte blir klara.Hmm.Tiden och tröttheten står ivägen antar jag.*Ursäkter,ursäkter*

Några bilder kommer upp ikväll iallafall!

Önskar er mycket kärlek!

No comments:

Post a Comment