Friday, May 18, 2012

All by myself.

Nu sover båda barnen, T duschar och den ska han också sova. Klockan är halv åtta hos mig, sitter med en kopp kaffe. Blir alltid så frusen om kvällarna. Har lite husbestyr kvar att göra, ogillar att vakna upp till ett scruffy home när det är lördag och man vill chilla. Kök, hänga tvätt och småplock. Could kill för internet, ikväll. Höjden av drömkvällen hade varit täcke, kaffe, dokumentär. Men nu hat jag bara mitt mobila som jag bloggar från. Att se på dokumentärer är min lilla oas, min fristad. Pilla navelludd och drömma om världen där utanför. En värld som bara väntar på att bli promenerad på, med bara fötter mot jordig mark . Jag ska ta med mig barnen en vacker dag. Jorden är så himla awesome. Så himla fint att se C idag, what a woman. Love her. Önskar Dig en skön kväll och en bra helg. Förhoppningsvis gör du något mer avslappnande än att jaga två galna barn ;-) Ta en drink åt mig med, see you on the other side. All kärlek.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment