Friday, May 18, 2012

Och endast lilla jag är vaken.

Ser ni megafinnen? Varför får jag finnar fortfarande, på de mest random platserna i ansiktet? Ingen t-zone liksom. Långt ute på kinden, wild and free. Ignorerar det faktum att jag ser klara skillnader efter cigarett och lösgodisfest. Min hud vill ha detoxtillvaro året runt för att må bra, typ vatten och frukt. Och zero stress. Aint gonna happen. I vanliga fall skulle jag som sagt sitta under ett täcke och titta på iplayer just nu, men nu får ni allt stå ut med eder majestät super-bloggerskan a la megaspeed iallafall. Tråkigt då, kan tyckas, att jag leder ett till synes så ointressant liv. Hehe. Men finge ni leva en minut eller två innanför skallbenet på mig, då skulle ni sjukskriva er bums, utbränd på momangen. Reflekterar, filosoferar, frustrerar, funderar . Tänker ihjäl mig därinne. Tankemaskinen,my precious. Måste snurra av mig lite. Snurra ner. Kanske borde åka på ett sånt där tyst meditationsläger. Eller inte. Jag som inte ens kan gå och lägga mig tidigt en vanlig vardag p.g.a to many myror i tanke-brallan, lär väl ej kunna vara tyst i en hel vecka. Babblar som en riktig galning gör jag också. Jag är bra på att prata. Nu ska jag krypa ner bredvid T. Jag och finnen, hängmagen och hängtuttarna. Zzzzexy. Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment