Friday, May 11, 2012

Goood morgon!

Nämen, här står ju lilla jag och ser lagom eterisk ut. Men skenet bedrar, har precis återhämtat mig efter en arg mans utstormande med tillhörande, brysk dörrstängning, Umas sminkfest på golvet, mitt smink alltså, Lugháns megabajs och nu väntar blixtstädning av palatset, vi får nämligen oväntat besök. Kan ju inte påstå att jag känner mig som hon i reklamen, med kaffet. Här osar det av bajs och rökelse, kanske en svettig armhåla eller två, men that's it. Och mitt eteriska nylle förstås. It's gonna be tough to stay on top, sa jag för mig själv och virade en sjal kring mitt flottiga hår. Önskar er en fredag full av kärlek. Peace out, från snuskhålan.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. I think you look beautiful with your scraf around your hair!

    ReplyDelete