Wednesday, December 30, 2009

DAN FÖRE NYÅRSAFTON .o n s d a g.





Lugháns farmor,Toms mamma,min underbara svärmor kom idag.Lycka!
Hon har inte sett Lughán på 4 månader minst,så det var så fint att se dem tillsammans igen.
Lugan har fått mycket kvinnlig uppmärksamhet på sista tiden,det är han värd den lilla tjej-tjusaren.För flörtar det gör han verkligen.Han vet vad som går hem liksom.
Idag har jag ätit min sista pasta bolognese för detta året,tolv-tiden imorgon smäller det.Jag blir vegeterian igen.Skönt!Detox!
Orkar inte leva i någon slags kött-lögn längre.Jag menar,jag kan inte döda ett djur och sedan äta det.Vilket i min värld betyder att då skall jag inte äta kött heller.Järnbristen under graviditeten gjorde dock att jag fick ta till köttsliga åtgärder,men nu blir det andra bullar(eller bönor)istället.

Annars har jag inga planer för min nyårsafton.
Champagnen jag skulle öppnat efter Lugháns födelse ligger fortfarande kvar i skåpet,
då tung medicinering gjorde förtärande impossible at the time.
Så det blir nog champagne imorgon iallafall.
Har ett konstigt begär efter sexig kort glittrig dress också,
men äger inte en sådan.kanske ett sista minuten köp imorgon?

om plånboken och tiden tillåter kanske.

Much Love <3



No comments:

Post a Comment