Saturday, March 26, 2011

Skrikparty.

Dagens första skrikfest has come to an end.Aaaah skön känsla i öronen när skrik förvandlas till tystnad.Gick till doktorn med henne igår igen eftersom att hon är så himla orolig.Skriker hela dagarna,sover ingenting.Vägrar vagn och även bärsjalen de senaste dagarna.Skulle förstås vara okej om jag inte hade L att se efter också.Han är ju så liten fortfarande förstår ju inte varför hon skriker,blir frustrerad :(.Han vill också ha uppmärksamhet,förstås.Vill också krama mamma ibland.Jag saknar honom så att jag går i bitar,trots att jag spenderar all min tid i hans närhet.Stjäl kramar så fort jag får armarna fria,men han blir ofta irriterad då.Bara ibland gosar han tillbaka.Då blir jag varm i hela kroppen.Ska fortsätta att ge Uma inhalator fyra gånger per dag,eftersom att hon inte är bra riktigt än.Är så trött på doktorer och sjukhus.Tycker att vi förtjänar lite medvind snart.Tom jobbar halv dag idag,så efter lunch tar han över L så att jag och E och Uma kan gå till stan en sväng.Brukar alltid ha med L men undviker det helst om Tom är ledig och kan passa,då gossen min är totally allergic mot allt som har med shopping att göra.Att bli omkringdragen i sin buggy av morsan inne på H&M är helt klart ingen favvo.Första kaffen med en vän sedan jag blev mamma.Hohoho.Må hon icke skrika ;-) Uma alltså,inte vännen ;-)NU SKA MAMMA DRICKA KAFFE.Liksom.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment