Saturday, January 8, 2011

Kvällsbabbel.

Tom köper curry,curry,curry.Har laddat upp med ananas också.Kul att försöka,trots att jag egentligen inte tror på allt det där jada,jada snacket.Ät det,ät det,föd ut barnet.

Men kul är det,att försöka.

Snart kommer jag att börja begära massor med sex.Håll i hatten liksom.

Bebis i magen mår bra,det känner jag.Älskar småvärkarna jag har,älskar kraften.Herregud,vad häftigt det är.När en värk är flerdimensionerad.När det känns som om kroppen nästan lyfter från jordens yta,så hårt kramar det.Det får gärna göra lite ondare snart.Det brukar man ju säga,och ångra bittert sen haha,men det är sant ju.Ondare vill vi ha,mera mera.Om du snabbar dig på lite hinner du ut innan mormor åker hem på måndag.Men har en känsla av att du stannar därinne ett tag till.Lilla marshmallow.Det är nog först när det blir tyst runtomkring oss.Bara jag och Tom och L.I vår varma bubbla.Då kommer du!Så välkommen.

Kan inte hjälpa att det hela känns surrealistiskt dock.Har man varit med om det mirakel det är att hålla det nyfödda knytet i armarna och snusat in varje liten vrå en gång,så fattar man liksom inte att man kan få uppleva det ÄNNU en gång.Det är ju helt galet fantastiskt!Att stora magen blir till bebis,blir till barn.Att det är just DU därinne,och ingen annan.Som jag och Tom har skapat.Aaah vad jag älskar dig!

Lughan älskar att klämma på magen och gosa.Stryka försiktigt,mumla bebis.Bebis,bebis,bebis.

Han vet han.Special connection tror jag.

Dagens bästa var nog L i bubbelbadet.I doftande ekologiskt bubbelbad.Kletar in hela mig i tusen små bubblor och kyssar så att det sprätter och killrar hela ansiktet och hjärtat.

Hans stora lycka över plasket,värmen,bubblorna.

Min lilla vän.

No comments:

Post a Comment