Tuesday, June 28, 2011

Saker som stör mig vol 2.

1.Folk som planerar sina förlossningar,och bestämmer hur det ska bli."Så här kommer det bli och så här ska det vara"...Och OM det blir så hävdar de naivt att "ja,jag visste det,jag känner min kropp" istället för att förstå att de enbart hade tur.Man kan inte "bestämma" hur saker kommer att bli.Det gäller allt här i livet.Det finns ingenting så störigt som folk som "känner sin kropp,därför föder jag på ett särskilt sätt"...

2.Folk som inte plockar upp sin hunds bajs.Skitstörigt.Jag plockar upp mina barns bajsblöjjor,plocka upp er baby's skit också.Jag vill inte att mina barn trampar alt.faller alt.petar i äckliga hundars bajs.

3.Folk som låter sina kamphundar gå lösa.Det är typ enda gången jag är aggressiv och arg mot andra människor i vardagssituationer.L åt en kaka häromdagen och en rottweiler sprang upp,jag skrek "Put your dog on fucking lead" till flintskalliga ägaren,han sket på sig av skräck.Skrek tillbaka till mig när han var på tryggt avstånd att "Your child shouldnt eat a cookie then,my dog likes cookies"...Eeeeh hjärnceller...Jag är själv egentligen ganska rädd för hundar,och är emot allehanda djurmisshandel,men om en hund skulle attackera något av mina barn skulle jag inte tveka att slå in skallen på hunden.Och ägaren hehehe.Nej,men.Spark i skallen.Kill,kill.Mamma-instinken.

No comments:

Post a Comment