Wednesday, June 29, 2011

Amma

Jag är så glad att amningen fungerar så bra.På senaste tiden har jag kommit i kontakt med så många kvinnor som velat amma,men inte kunnat.Ännu en grej man inte ska ta för givet.Med Lulle minns jag att jag tänkte mycket mer,var mera sjuk i mjölkstockning o.s.v..Nu så är det bara att go with da flow liksom.Känner på mig att umis kommer amma längre än vad L gjorde.Han var stor och självständig när han var 9-10 mån.Så han slutade ju självmant,slurpade hungrigt i sig flaska på flaska,glad att slippa tutten ;-)...Alltid varit så hungrig.Har introducerat lite föda i form av ett par skedar ångkokt,Mossad morot m bröstmjölk,men hon är inte alls imponerad!Tutten it is The one and only..Jag älskar verkligen att amma.Det känns skönt att der är så.Kanske hade jag bara tyckt det var irriterande med en parasit ;-)...Hoppas hon vill amma lääänge!Love it.
Published with Blogger-droid v1.7.0

No comments:

Post a Comment