Saturday, June 25, 2011

Bebis på tutten,ska sova.Bebis alltså.

Ack maaaan vilken frustrerande dag...Degig baguette m smör å regn,regn,regn.När det inte regnade var det sådär KVALMIGT och KVAVT att hela huvudet kändes mega-ihoptryckt.Uma skriker non stop.Efter snart 6 månader av skrik blir det kortslutning och pang-pang i huvudet.Inte på ett aggressivt,argt sett,utan mer bara så att jag ej kan tänka klart.Hjärnan tjock o dammig.Vet inte hur jag ska lösa vissa situationer o.s.v...Känner mig inte som en människa,bara typ-grötig/korkad/efterbliven/hjärndöd/trött-...Tänkte ett par minuter att jag typ vill ha lite semester.Från henne.En dag typ.*Dålig mamma*...Men så såg hon så gulligull ut när hon log,sen prutta hon med naken rumpa och så smälte man igen.Kärlekshjulet.Det är som vilken relation/förälskelse som helst ibland.Upp å ner.Fast under en dag.Hon skriker *frustrerad/arg på mig själv*,Hon skrattar o myser *lycklig/kär/tillfreds/rusig* Känner mig sjukt risig för tillfället.Längtar efter öppnare människor,varma människor.Längtar efter kontrollen och att vara pigg.Längtar efter nya spetstrosor och ett städat badrum..Det är sommar och ljust,jag borde vara pigg!Tänk när vintern kommer och man ska pula på barnen vinterkläder å skit å man ska vara så hurtig å aktiv...Näää.Tycker inte om kyla.Har skickat ut Tom på köpa-cigg-jakt.När A var här,tog vi ett par cigerretos på min "semester" (tänkte äsch,bara tio dar.)..Nu kom suget...Nääää.
Published with Blogger-droid v1.7.0

No comments:

Post a Comment